İce Therapy Kullanıcı Yorumları


İce Therapy Kullananlar ve Kullanıcı Yorumları

Gürkan / Konya

Genital bölgedeki kılları sürekli jiletle aldığımdan dolayı çok sertleşmişlerdi. Zamanlada tahriş olmaya başladı ve can yakıcı bir hale geldi. Bu sebeple İce Therapy kullanmaya başladım. Aslında kullanmadan önce kıllar sert olduğundan dolayı temizlemez sandım fakat İce Therapy genital bölgedeki kılları kökünden temizledi. 5 seanslık kullanımdan sonra ise hiç çıkmamaya başladı. Şu an temizleme derdim hiç yok çünkü yeni kıllar çıkmıyor.

Birgül / Adana

Yüzümde çok fazla tüylenme ve hatta sert sert kıllar vardı. Ağda ile alıyordum ama her defasında yüzüm şişiyor, tahriş oluyor ve kıpkırmızı görünüyordu. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine İce Therapy kullanmaya başladım. Dediği gibi hiç tahriş olmadı ve kırmızı görünmedi. İlk kez böyle bir şeyi görünce çok mutlu oldum. 3 seans kullandıktan sonra ise yüzümde artık hiç kıl çıkmamaya başladı. Gerçekten çok işe yarıyor, denemek isteyen herkese tavsiye ederim.

Mustafa / Burdur

Spor yaptığım için bir süre sonra göğsümdeki kılları temizleme ihtiyacı duydum. İce Therapy kullandım ve tertemiz oldu. Ben üstten alır kökü kalır diye düşünürken kökünden temizlik yaptı. Şimdi düzenli olarak kullanıyorum bakalım sonucu ne olacak.

Defne / Sivas

Ağda yapmak tahmin edileceği üzere oldukça can yakıcı bir yöntem. Bu sebeple ben tüy dökücü krem kullanıyorum fakat bu kremlerde tam olarak işe yaramıyor. İce Therapy kullanmaya başladıktan sonra ise gördüm ki gerçekten de tüm kılları temizliyormuş. hemde sonrasında hiç uğraştırmadan. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Snake Oil İncelemesi : Satın Almadan Önce Bilmeniz Gerekenler

Kara Zencefil Şurubu Neye Yarar, Faydaları Nelerdir ?

Black Snake Oil Sahtesi Nasıl Anlaşılır ?