Kekreyemiş Tozu Kullanıcı Yorumları


Arda / İstanbul

Ergenlikten sonra hızla kilo alıp 120 kiloya çıktım. Bu durum beni çok rahatsız ediyordu fakat ne yaparsam yapayım zayıflayamıyordum. Birçok yola başvurdum fakat sonuç alamadım. En son arkadaşımın tavsiyesiyle Kekreyemiş Tozu kullanmaya başladım. 1 ayda 15 kilo verdim ve sonraki aylarda da bu devam etti. Şimdi düzenli olarak kullanmaya devam etmekteyim.

Hilal / İzmir

Düğünüme son 2 ay kala fazla olan kilolarımdan kurtulmak istiyordum. Bu kilo verme olayını çok hızlı bir şekilde yapmam gerekiyordu. O sebeple Kekreyemiş Tozunu kullanmaya başladım. Toplamda 12 kilo fazlam vardı ve inanın bana 2 ay içerisinde çok daha fazlasını vererek, gelinliğimi rahatça giyindim. Herkese tavsiye ederim.

Umut / Ankara

Askerlik çağım gelmişti fakat fazla kilolarım vardı. Askere alınmamaktan çok korkuyordum. Hızlı bir şekilde kilo vermek istediğim için Kekreyemiş Tozunu kullanmaya başladım. Çok kısa süre içinde 20 kiloya yakın zayıfladım ve hiçbir sorun yaşamadım.

Mine / Erzincan

Yıllardır fazla kilolarıyla başı dertte olan bir kadındım. Televizyon reklamlarında Kekreyemiş Tozunu gördüm ve denemek istedim. Hemen sipariş verdim. Şimdi kullanmaya başladım bakalım sonuç ne olacak.

Begüm / Rize

Neredeyse obez olmama az bir zaman kala artık etrafımdaki herkes bana zayıflamamı söylüyordu. Hatta arkadaşım bu uyarma işini abartıp bana Kekreyemiş Tozunu doğum günümde hediye etti ! İlk başta çok sinirlendim ve kızdım. Gururum kırılmış hissediyordum. ilk 1 hafta ellemedim bile fakat sonrasında denemekten zarar gelmez diyip kullanmaya başladım. Gün içerisinde aşırı yemek yiyen birisiyim fakat Kekreyemişi kullanmaya başladıktan sonra yemelerim azalmıştı bunu bende ailemde farkediyorduk. Bu defa daha istekli kullanmaya başladım ve yanına yürüyüşte ekledim. 1 ayda 15 kilo verince ve o kiloyu baskülde görünce mutluluktan ağladım ve arkadaşımı arayıp ona binlerce kez teşekkür ettim. Meğer beni en çok seven ve düşünen arkadaşım o kişiymiş. Şimdi hedef kiloma ulaşana kadar kullanmaya devam ediyorum.

Kapıda Ödeme İmkanı Sunan, Orijinal Kekreyemiş Tozu Resmi Satış Sitesi İçin Tıklayınız.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sonuna kadar doğru sabah ve akşam yemekten yarım saat önce iç hafif diyetle destekleyince çok iyi sonuç veriyor

      Sil
  2. Ben daha yeni kullanmaya başladım.bakalım sonuç ne olacak?

    YanıtlaSil
  3. Şöyle düşünüyorum olumsuz yorum yapan kişiler ürünün metabolizma hızının 4 kata çıktığının haberi yok galiba ayrıca hiçbir zayıflama ürününün %100 etki verdiğini düşünmüyorum. Kimse yattığı yerden kilo veremez haberleri olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kilo veriyorum bu arada kaç yıldır dökemediğim taşları hiç ağrısız idrar yoluyla döküyorum

    YanıtlaSil
  5. İki gündür kullanıyorum bağırsaklar çok fena çalışıyor

    YanıtlaSil
  6. Ben bir ayda tam 8 kilo verdim cok memnun kaldim istahim kapandi her sabah bir bardak ılık suyla ictim sadece 3 kilo fazlam kaldi kullanmaya devam ediyorum son zamanlarda gördügüm en guzel ürün hic bir yan etkisini görmedim

    YanıtlaSil
  7. 3 gün oldu kullanalı gaz ve ıshalım çok bu normalmı eczaneden aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal bende kullandım ilk günüm açlık yok bol bol su içiyorum iştahımı kesti

      Sil
  8. 3 gündür kullanıyorum ama gaz ve ıshalım çok bu normalmı

    YanıtlaSil
  9. 3 gündür kullanıyorum ama gaz ve ıshalım çok bu normalmı

    YanıtlaSil
  10. 1 jaftadır kullanıyorum bir faydasını görmedim kaç gün sonra kilo verdirmeye başloyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Snake Oil İncelemesi : Satın Almadan Önce Bilmeniz Gerekenler

Kara Zencefil Şurubu Neye Yarar, Faydaları Nelerdir ?

Black Snake Oil Sahtesi Nasıl Anlaşılır ?